جلسه کارگروه آمایش سرزمین، آمار، محیط زیست و توسعه پایدار 1397/05/14

 

جلسه کارگروه آمایش سرزمین، آمار، محیط زیست و توسعه پایدار

1397/05/14

ساز و کار اجرائی و عملیاتی تدوین و نظارت بر برنامه توسعه اقتصادی و اشتغالزائی روستاهای استان و تهیه طرح توسعه پایدار منظومه های روستائی موضوع موافقتنامه شماره 002ز1502006 بر اساس پیشنهاد کمیته کارشناسی راهبری مطالعات در جلسه کارگروه آمایش سرزمین، آمار، محیط زیست و توسعه پایدار مطرح و به شرح زیر به تصویب رسید.

  1. سازوكار تدوین سند برنامه فضایی- راهبردی توسعه شهرستان‌های استان زنجان موضوع موافقت‌نامه شماره 006ز1004002 (به شماره ابلاغ 1796127 مورخ28/12/1396) مبادله شده بین سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و دانشگاه زنجان و همچنین ساز و کار اجرایی و عملیاتی تدوین و نظارت بر برنامه توسعه اقتصادی و اشتغال زایی روستاهای استان و تهیه طرح توسعه پایدار منظومه های روستایی موضوع موافقتنامه شماره 002ز 1502006 ( به شماره ابلاغ 1796347 مورخ 29/12/1396) مبادله شده بین سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اسنان مطرح و به تصویب رسید و مقررگردید مبنای انجام طرح ها و اقدامات آتی قرار گیرد. دستگاه های اجرایی و فرمانداری های محترم می توانند نظرات پیشنهادی پیرامون شرح خدمات  را تا 15/06/1397 به سازمان مدیریت و برنامه ریزی اعلام نمایند.
  2. مقرر گردید کلیه فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی بخشی و فرابخشی در فرآیند مختلف مطالعه (به ویژه ارائه اطلاعات مورد نیاز و لایه هایGIS ) همکاری های لازم را با مشاوران طرح ها به عمل آورند.
  3. مقرر گردید فرمانداری ها، کلیه نهاد های شهرستانی و محلی را برای پیشبرد و نظارت بر انجام مطالعات در چارچوب های تعیین شده بسیج و راهبری نمایند.
  4. مقرر گردید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به منظور کنترل پیشبرد و نظارت بر انجام مطالعات، عملکرد دستگاه های بخشی و فرابخشی (سطوح استانی و شهرستانی) را در چارچوب های مقرر به صورت دو ماهانه به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گزارش نماید.
  5. بمنظور هم افزایی و ارتقای کیفی گزارش ها ، مقرر گردید دستگاه های اجرایی یک نسخه از مطالعات انجام شده مرتبط با برنامه توسعه اقتصادی و اشتغال زایی روستاهای استان را به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ارائه نمایند.
  6. برنامه عملیاتی کارگروه تخصص آمایش سرزمین، آمار ، محیط زیست و توسعه پایدار در سال 1397 به شرح پیوست تصویب و مقرر گردید کلیه دستگاه های اجرایی به ویژه دستگاه های اجرایی عضو کارگروه و فرمانداری های محترم ضمن تلاش برای تحقق اهداف کارگروه ، نهایت همکاری را با دبیرخانه کارگروه (سازمان مدیریت و برنامه ریزی ) داشته باشند.
  7. مقرر گردید بنیاد مسکن و دبیرخانه کارگروه ،گزارش ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی و فرمانداری ها در خصوص میزان و کیفیت همکاری با مشاوران طرحهای یاد شده  را در جلسات کارگروه آمایش و شورای برنامه ریزی و توسعه استان ارائه نمایند. بدیهی است گزارش های مزبور در ارزیابی سالانه دستگاه های اجرایی مورد عمل قرار خواهد گرفت. 

۱۳۹۷/۰۵/۱۴، ۱۹:۲۵:۱۲       1485
اخبار مرتبط













دیدگاه های کاربران : (0)

Facebook    Google    LinkedIn    Twitter