جلسه صبحانه کاري روز يکشنبه مورخ 1397/07/15

 

جلسه صبحانه کاري روز يکشنبه مورخ 1397/07/15

 

حاضرين:

آقايان: مهندس محسن عطائيان، عامل چهارم، دکتر حسين عظيمي، ناظر پروژه، روح اله بيات رستمی، نماينده شرکت مشاور آرتا نقشينه شهر و خانم‌ها: فاطمه محمدي، نماينده يورت شهر سبلان، سمیرا بدري، نماينده راژان آب زاگرس

 

مکان جلسه: دفتر مطالعات

دستور جلسه: انجام هماهنگي براي اجراي فعاليت‌هاي شرکت‌هاي مشاور و عامل چهارم و ناظر تا مورخ 1397/09/15

 

جلسه صبحانه کاري با حضور عامل چهارم، ناظر پروژه و 3 نفر از نمايندگان و در غياب نمايندگان شرکت‌هاي مشاوره برنامه‌ريزي چشم انداز سامان و سبز سامانه سبلان، در خصوص هماهنگي اجراي فعاليت‌هاي شرکت‌هاي مشاور و عامل چهارم و ناظر تا مورخ 15/9/1397 برگزار شد.

در اين جلسه ابتدا محتواي برنامه‌هاي مدون براي اجرا تا مورخ 15/9/1397 توسط ناظر و مشاوران قرائت و مقررشد:

 

1- نمايندگان هر کدام از مشاوران، از ساعت 8 تا 10 صبح هر روز تا زمان شروع فرايند تحليل و تدوين گزارش‌ها (حداقل تا مورخ 15/9/1397) در محل دفتر مطالعات حضور يابند و ضمن اعلام گزارش فعاليت‌هاي انجام شده در روز قبل، و بيان مشکلات و تجارب به دست آمده، فعاليت‌هاي آن روز را اعلام نموده و هماهنگي براي انجام فعاليت‌ها صورت گيرد.

2- در انجام فعاليت‌هاي تنظيم شده در برنامه، تمام تلاش صورت گيرد تا انحراف از برنامه از 10 روز تجاوز نکند.

3- در پيگيري اقلام آماري موجود در نزد دستگاه‌ها، تقسيم کار لازم بين نمايندگان کارفرما انجام شود.

4- در پيگيري نظرات مراکز علمي و دانشگاه‌ها و دستگاه‌ها و سمن‌ها، در خصوص روايي پرسشنامه‌هاي تدوين شده، علاوه بر ارسال نامه و پرسشنامه‌ها از طريق شبکه دولت و بارگذاري در سامانه اينترنتي، تقسيم کار لازم بين نمايندگان مشاورين انجام شده و پيگيري براي تعيين محل ارجاع نامه‌ها و شماره و تاريخ نامه‌ها، و تلاش براي دريافت نظرات تا مهلت مقرر انجام شده و در نهايت جدول پاسخ‌دهندگان و عدم پاسخ‌ها به همراه مستندات مربوطه به ناظر تحويل گردد.

5- نامه‌اي از سوي مشاوران خطاب به سازمان مديريت و برنامه‌ريزي براي اعلام اقلام آماري مورد نياز از مرکز آمار ايران در سطوح شهرستان‌ها و بخشداري‌ها و روستاها، تدوين و با هماهنگي عامل چهارم ارسال گردد تا در زمان لازم مورد بهره برداري قرار گيرد.

6- پرسشنامه‌هايي که قرار بود تا روز شنبه 14/7/1397 توسط مشاورين تهيه گردد، حداکثر تا ساعت 17 روز يکشنبه 15/7/1397 تدوين شده و کليه مشاوران تا روز دوشنبه موضع خود را در مورد اين که آيا پرسشنامه‌ها کليه اهداف و دستاوردهاي طرح و برنامه و سرخط‌ها و بخشها و سرفصل‌هاي گزارش را پوشش خواهد داد، اعلام نظر نمايند و در صورت تاييد ايشان، پرسشنامه‌ها به پيوست نامه سازمان مديريت و برنامه‌ريزي براي انجام بند 3 و 4 ارسال شود.

7- در خصوص جداولي که اقلام آماري موجود در دستگاه‌ها را استعلام مي‌نمايد، صفحه بندي مناسب و آراستگي فرم‌ها توسط مشاوران انجام شده و سطرهاي مربوط به نوع نظرات دستگاه‌ها (از قبيل سطوح اقلام آماري در سطح شهرستان و بخشداري و دهستان، سال استخراج هر کدام از اقلام آماري، ميزان اطمينان به هر کدام از اقلام آماري و غيره) در آن‌ها تعبيه گردد. تا کارشناسان دستگاه‌ها بتوانند در فرم استاندارد و يکسان به درخواست مشاوران پاسخ‌دهند.

8- وحدت رويه بين کليه مشاوران براي انجام برنامه تا 15/9/1397 ايجاد شده و هم از حيث فرايند اجراي برنامه‌ها و فعاليت‌هاي مصوب، ازاقدام واحد تبعيت شود و هم در بعد تحليل و تدوين گزارشات، از تدوين گزارش در انواع سبک‌هاي مختلف توسط هر مشاور پرهيز شود و چارچوب‌ها و مبناي کار يکسان شود و طبق نظرات ناظر و تيم نظارت اقدامات صورت گرفته و هماهنگي لازم در تمام مراحل با ناظر پروژه به عمل آيد.

 


۱۳۹۷/۰۷/۱۵، ۲۰:۵۴:۵۶       1518
اخبار مرتبط













دیدگاه های کاربران : (0)

Facebook    Google    LinkedIn    Twitter