سومین جلسه مشترک کمیته فنی و مهندسین مشاور با حضور ناظر و تیم نظارت روز چهارشنبه 11مهر،ساعت 12:30 در محل اداره کل بنیاد مسکن انقلاب

 

سومين جلسه مشترک کمیته فنی و مهندسین مشاور با حضور ناظر و تیم نظارت روز چهارشنبه 11مهر،ساعت 12:30 در محل اداره کل بنیاد مسکن انقلاب

 

روز چهارشنبه    تاریخ جلسه: 1397/07/11     ساعت شروع: 12:30    ساعت خاتمه: 20:30

 

سومين جلسه مشترک کمیته فنی و مهندسین مشاور با حضور ناظر و تیم نظارت ساعت 12:30 در محل اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برگزار گردید.

در این جلسه ابتدا جناب آقای منوچهر نجفی از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ضمن خوش آمد به حاضرین، بر اجرای دقیق مراحل پروژه تاکید نمود.

در ادامه جناب آقای احمد خداوردی، معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی به تبیین انتظارات کمیته فنی پرداخت و تکلیف قانونی جهت احصاء اطلاعات 90 روستا در سال قبل و 90 روستا در سال جاری را مورد تاکید قرار داده و نکاتی در خصوص نحوه روند انجام پروژه ارائه نمود.

سپس جناب آقای محسن عطائیان به بیان گزارشی از مراحل انجام پروژه پرداخته و دستور جلسه مبنی بر معرفی ناظران و تدوین پرسشنامه مربوط به دهیاران و پرسشنامه خانوارها و پرسشنامه دستگاهها را تبیین نمود.

آقای دکتر حسین عظیمی نیز به عنوان ناظر پروژه ابتدا معرفی اجمالی از اعضای تیم نظارت را داشت و سپس هر کدام از اعضای تیم نظارت و مشاوران حاضر در جلسه به اجمال به معرفی خود پرداخته و جلسه وارد فاز دستور جلسه برای تدوین پرسشنامه ها شد.

در اجرای این بند از دستور جلسه که بیش از 6 ساعت به طول انجامید، ابتدا آقای دکتر مصطفی دین محمدی با همراهی آقای مهندس سعید نجفی، به ترتیب از شرکت مشاور برنامه ریزی چشم انداز سامان و آرتا نقشینه شهر، به تبیین پرسشنامه دهیاران و اصلاحات انجام شده در پیش نویس شرکت آرتا نقشینه شهر، پرداختند. سپس اعضای تیم نظارت به ترتیب به بیان نقطه نظرات خود پرداخته و مقرر شد طی جلسه ای، مهندسین مشاور نسبت به اعمال نظر ناظرین اقدام نمایند.

در این نظرات تاکید اساسی ناظرین بر این بود که در پرسشنامه ها باید مشخص شود کدام سوالات ناظر به کدام اهداف و دستاوردها بوده و کدامیک از سرخط ها و سرفصل های شرح خدمات را پوشش می دهند. ضمن این که تاکید شد برخی از سوالاتی که از دهیاران پرسیده می شود یا در دامنه اطلاعات دهیاران نیست یا از طریق دستگاهها قابل احصاء است. همچنین تاکید گردید که کلیه سوالات اعم از سوالات موجود در پرسشنامه دهیاران و پرسشنامه دستگاهها و پرسشنامه خانوارها به صورت کامل و جامع تدوین گردیده و مقایسه شود که آیا در مجموع، با کلیه سوالات این پرسشنامه می توان روند تحلیل داده برای دستیابی به اهداف و دستاوردهای پروژه را انجام داد یا خیر؟

در فاز سوم از جلسه آقای میرمعظم ابراهیمی، از شرکت یورت شهر سبلان، به تبیین پرسشنامه مربوط به مستندات دریافتی از دستگاهها پرداخت که به دلیل ناقص بودن پرسشنامه و جدولی نبودن آن و پوشش ندادن کل بخشها و شهرستانها، طبق نظرات تیم نظارت مقرر شد، به دلیل عدم حضور نماینده شرکت مشاور راژان آب زاگرس، نماینده یورت شهر سبلان نسبت به تدقیق پرسشنامه اقدام نموده و در جلسه روز پنج شنبه مورخ 1397/07/12 به همراه نمایندگان دو شرکت مشاور برنامه ریزی چشم انداز سامان و آرتا نقشینه شهر و اعضای تیم علمی و با حضور ناظر نسبت به تدوین پرسشنامه های مورد نظر اقدام نمایند.

در این جلسه عدم معرفی نماینده از سوی شرکت مشاور سبز سامانه سبلان و عدم همراهی این شرکت در تدوین پرسشنامه ها مورد انتقاد ناظر پروژه و کارفرما و عامل چهارم قرار گرفت و به صورت رسمی طی این صورتجلسه اولین اخطار به این شرکت جهت همراهی بیشتر با سایر شرکت های مشاور و انجام دقیق پروژه داده شد.

حاضرین جلسه نام بردگان مشروح زیر می باشند:

1-احمد خداوردی2-منوچهر نجفی3-حمید احمدی4-محسن عطائیان5-خلیل قاسم لو 6-جعفر مهدیون7-مهدی چراغی8-حسین عظیمی9-سعید نجفی10-اسماعیل کرمی دهکردی11-علی فرهادی12-مصطفی دین محمدی13-فرشاد محمدی14-میر معظم ابراهیمی15-محمد بادسار16-حیدر قلی زاده17-لیلا حسنلو18-میترا ژاله رجبی19-سمیه مصطفوی20-لیلا عصفوری21-نرگس مرادخانی22- روح اله بیات رستمی23-فاطمه محمدی


۱۳۹۷/۰۷/۱۴، ۰۹:۱۶:۵۹       1697
اخبار مرتبط













دیدگاه های کاربران : (0)

Facebook    Google    LinkedIn    Twitter